Úvod > Podpora uživatelům

Podpora uživatelům

Při problémech se službou pište na e-mal: podpora@jedemetam.cz nebo využijte kontaktní formulář.

Jak mohu přidat objekt?

Objekt můžete přidat na stránce - přidání objektu, kde jsou všechny potřebné informace.

Na jak dlouho si mohu zaplatit umístění objektu?

Zaplatit lze na libovolně dlouhou dobu, minimální období je jeden rok.

Mohu objekt z databáze kdykoliv vyřadit?

Ano - pro vymazání objektu napište na e-mail: podpora@jedemetam.cz nebo využijte kontaktní formulář.

Co se stane s objektem, až vyprší zaplacený tarif?

U objektu se nebudou zobrazovat kontakty a objekt nebude možné upravovat, dokud nebude tarif prodloužen.

Kde mohu upravit svůj objekt

Je nutno se přihlásit svými údaji na adrese http://www.jedemetam.cz/prihlaseni/ (přihlašovací údaje získáte při registraci).

Zapomněl jsem své přihlašovací údaje, co mám udělat?

Napište na e-mail: podpora@jedemetam.cz nebo využijte kontaktní formulář pošleme vám nové.


Nehledáte náhodou: chaty a chalupy s bazénem, ubytování s domácím zvířetem, oplocené objekty, hriště poblíž chalupy, chalupy se saunou, lyžování poblíž objektu, chalupy bez přítomnosti majitele, ubytování s bezbariérovým přístupem, objekty s velkou kapacitou, chaloupku na Silvestra, chaty a chalupy vhodné pro děti

Zasílání novinek

Přihlašte se k odběru našeho e-mailového zpravodaje:

Pouze pro účely zasílání novinek jedemetam.cz, nebude poskytnut třetím osobám.